9.3.2011

Sosiaalinen media leipälajiksi

Uutisia uutisia, olen vaihtanut työpaikkaa. Kuten blogistani on ehkä voinut päätellä, sosiaalinen media on muodostunut allekirjoittaneelle suorastaan intohimoksi ja nyt työpaikan vaihdoksen myötä saan keskittyä markkinoinnin lajeista itselleni rakkaimpaan.




Uusi työpaikkani on Internet-markkinointiin keskittyvä FlowHouse Oy, jonka kanssa olenkin pitkään tehnyt tiivistä yhteistyötä jo Aava & Bangin puitteissa. FlowHouse ja Aava & Bang ovat mm. yhteistuotantona toteuttaneet lukuisia sähköisen markkinoinnin valmennuksia eri puolilla Suomea. Vanhoilla asiakkaillani ei kuitenkaan ole hätää. Koska yhteistyö jatkuu tiiviinä, kaikki palveluni ovat edelleen saatavilla molempien yrityksien kautta. Vanha puhelinnumero säilyy ja uusi sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@flowhouse.fi

Aava & Bang on ja tulee aina olemaan minulle rakas yritys. Jos en aivan väärin muista olen firman ensimmäinen työntekijä est 2003. Haluankin näin julkisesti kiittää kaikkia aava & bangiläisiä kaikesta siitä, mitä olen kanssanne saanut kokea ja oppia. Ja olen iloinen, että työsuhdeteknisestä muutoksesta huolimatta saan jatkaa töitä kanssanne edelleenkin!!!

Muutoksen tuulet ovat kuitenkin aina paikallaan. Olen into pinkeänä ja täynnä virtaa tarttumassa uusiin haasteisiin. Tästä on hyvä jatkaa. Uuden työpaikkani kunniaksi linkitän tähän sopivalla aasin sillalla ensimmäisen FlowHousen leivissä tekemäni sosiaalisen median diashown:

2 kommenttia:

  1. Intohimoinen suhtautuminen kyllä paistoi esityksestäsi tänään, kun sosiaalista mediasta luennoit. Mainio esitys ja visio sosiaalisen median tulevaisuudesta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Perttu, positiivisesta palautteesta. Oli mukava käydä höpöttelemässä :)

    VastaaPoista