Osoite on tismalleen oikea, silti postininja ei osannut toimittaa sitä perille.
Sähköinen asiointi? |
Tein koko toimituksen uudestaan ja lähetin tällä kertaa kirjeen kirjattuna. Saattoi siinä mukana mennä muutama saatesanakin ei-niin-ystävälliseen sävyyn. Saatoin ehkä arvostella hieman kivikautista toimintamalia…tai jotain. Joka tapauksessa heti seuraavana päivänä minulle soitettiin ja pahoiteltiin tapahtunutta. Asia lähti käsittelyyn ja on nyt hoidossa. Sinällään Luottokunnan asiakaspalvelu on aina pelannut erinomaisesti ja niin nytkin, pisteet lunastettiin takaisin kotiin.Siitä kiitos.
Tämän episodin innoittamana työstin pikapikaa tuollaisen suppean diasarjan asiakaspalvelun ja varsinkin asiakkaan asioinnin kokemasta murroksesta.
EDIT: Tässä diasarjassa näkökulmana sosiaalinen media, mutta sähköisen asioinnin ei tietenkään tarvitse olla nimenomaan sosiaalista.
.
.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti